sarzamine mehr

اینجا همون سرزمین همیشگی ست، همون سرزمین مهربانی، سرزمین عشق ( ادامه وبلاگ سرزمین مهر در بلاگ اسپات)

sarzamine mehr

اینجا همون سرزمین همیشگی ست، همون سرزمین مهربانی، سرزمین عشق ( ادامه وبلاگ سرزمین مهر در بلاگ اسپات)

سال نو مبارک

سال نو مبارک

دوباره به وبلاگم برگشتم نه اینکه دوستانم رو توی فیس بوک فراموش کنم، اما بیشتر اینجا خواهم بود، جایی که میتونم آزادانه بدون اینکه نگران این باشم که کسی منو لایک میکنه یا نه حرف بزنم و آنچه از دنیای پیرامونم بدست میارم با همه تقسیم کنم، از هر رویدادی برداشتم رو بنویسم، دوباره یاد قصه ها بیافتم، دوباره به آدمها بهتر نگاه کنم، "دوباره عشق ورزی کنم به هر چه در زمین و آسمان هست"


بنام خداوند


آرزو کردم بخشیدی

در ها بروم باز کردی

آنسوی مهر رو پیش چشمم نمایان کردی

خودم رو به خودم ثابت کردی

اولین سبزه بهار رو بدستم دادی

و بهارانه عیدی دادی و عیدی دادی و عیدی دادی با دستان خودت

و من تنها عیدی امسالم رو تنها از تو گرفتم

و چه زیبا بود


سپاس


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد