sarzamine mehr

اینجا همون سرزمین همیشگی ست، همون سرزمین مهربانی، سرزمین عشق ( ادامه وبلاگ سرزمین مهر در بلاگ اسپات)

sarzamine mehr

اینجا همون سرزمین همیشگی ست، همون سرزمین مهربانی، سرزمین عشق ( ادامه وبلاگ سرزمین مهر در بلاگ اسپات)

دوست من

از کسانی که بخاطر اشتباهی که کردن از ترس یکی دیگه بتو میجسبن خیلی بترس
از کسانی که برای لباس قشنگت بهت احترام میگذارن دوری کن
از کسانی که منافع خودشون مهم تر از شرف توست دور شو
کسانی رو که فقط زمانی که بهت نیاز دارن به اسمت جون اضافه میکنن کنار بذار
در مقابل کسانی که بهت احترام میگــــذارن، توی سختی ها همراهت هستــــن، شرف تو شرف اوناست، از منافعشون برای حق تو چشم پوشی میکنـــــــن، و ... 

بسیار دوست بدار بسیــاااااااارررررر

این دوست ها کم نیستن من یه عالمشون رو دارم:)
سپاس

khoshhalam

برام مهم نیست جقدر بهم بدی میکنی .
برام مهمه بهت خوبی میکنم و افتخار میکنم .

خیلی خوشحالم خیلیییییییی 
من هنوز مهشیدم