sarzamine mehr

اینجا همون سرزمین همیشگی ست، همون سرزمین مهربانی، سرزمین عشق ( ادامه وبلاگ سرزمین مهر در بلاگ اسپات)

sarzamine mehr

اینجا همون سرزمین همیشگی ست، همون سرزمین مهربانی، سرزمین عشق ( ادامه وبلاگ سرزمین مهر در بلاگ اسپات)

نامرد

چند سال پیش با یک گروه رفتم کوه، شب همه دور آتیش بودن،  یک نفر رفته بود غذا درست میکرد،  تعجب کردم!!!!  بهشون گفتم کسی نمی ره کمک به ایشون  برای درست کردن غذا ؟

خندیدن و گفتن " به راحتی" : اون همیشه این کارو میکنه ولش کن!!!

شگفت زده و خشمگین شدم ، بلند شدم رفتم و کمکش کردم.

چند وقت بعد فهمیدم  یه جورایی داشتن از این بنده خدا بیگاری می کشیدن  می نشستن  می خندیدن  هیچ کاری هم نمی کردن  و مطمئن بودن که سر موقع غذاشونم آمادست.

نتیجه اخلاقی داستان:

اگر یکی داره از روی سادگی و مهربونی  بهتون محبت میکنه و برای شما کاری انجام میده که شاد بشین، که خودشم شاد میشه،  فکر نکنین نادون و بی عقله، اون تنها نمیخواد اصلش رو فراموش کنه 

شما هم دیگه نامرد نباشین لطفا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد