sarzamine mehr

اینجا همون سرزمین همیشگی ست، همون سرزمین مهربانی، سرزمین عشق ( ادامه وبلاگ سرزمین مهر در بلاگ اسپات)

sarzamine mehr

اینجا همون سرزمین همیشگی ست، همون سرزمین مهربانی، سرزمین عشق ( ادامه وبلاگ سرزمین مهر در بلاگ اسپات)

خودم

گاهی وقتا اینقدر دلم از کارای دیگران به درد میاد که یادم میره خودم هم کار بد کم انجام ندادم

خدا نخست به خودم رحم کنه 

امیدوارم


موش مهربون و بهناز

یه داستان برای بهناز تعریف کردم بنام 

موش مهربون و بهناز

یه روزی بهناز گشنش بود رفت در یخچال رو باز کرد که یه چیزی برداره بخوره 

همون موقع چشمش افتاد به یه موش مهربون که توی خونه بهناز اینا زندگی میکرد، موشه خیلی هم  گشنه بود و داشت بهناز رو نگاه می کرد بهناز لقمه شو با موش مهربون تقسیم کرد.                           داستان تموم شد

نتیجه گیری بهناز از داستان:

ما نتیجه میگیریم که نباید جلوی یه موش مهربون در یخچال رو باز کنیم


بعله.... بالواقع من زمین گیر شدم از این نتیجه گیری

ما

گاهی وقتا اینقدر اسم و رسم مون برامون اهمیت داره که بخاطرش خیلی ساده حق رو هم پایمال میکنیم

خیلی ما خوبیم نه؟

قابل توجه عده ای از دوستان دور و نزدیک

"بازی؟؟؟" جرات و حقیقت

یه "بازی" هست به نام جرات و حقیقت که من چند روز پیش باهاش آشنا شدم

مثل بازی مافیا که باهاش آشنا شدم

فقط در حد آشنایی

این وقت گذرونی عجیب توجه منو به فقط یک چیز جلب کرد اونهم پاسخ اون کسی که ازش سوال می شد نبود بلکه

"کسی که می پرسید توجه منو جلب کرد"

اون چی پرسید؟

چرا پرسید؟ 

چطوری تونست این پرسش رو به زبون بیاره؟

می خواد از این پاسخ چه استفاده ای بکنه؟

و...

به جرات میتونم بگم می تونی از روی پرسش های یک نفر شخصیت واقعی شو بشناسی 

مراقب آدمهای دورتون باشین

اینهم اسمش بازی نیست بی حرمتی  و ورود افراد به حریم خصوصی دیگرانه با هدف مشخص


یه آدمایی

یه آدمایی هستن که خیلی خوب نگاه می کنن، خیلی خوب می شنون

دوسشون دارم


بالا

یه کلیپ دیدم می گفت اگه دیگران درباره شما حرف میزنن شما قوی تر باشین چون شما بالا رفتین و اونا چشم دیدن اینو ندارن( کلی گفته شد اگه پیداش کردم میذارمش) 

خوب یک زحمت بکشین اعتماد بنفس های عزیز 

نگاه کنین ببینین کدوم بالا هستین

روی ساختمون 10 طبقه ای که با دستای خودتون ساختین

یا بالای دیوار مردم؟

نیاز به دقت داره فرق این دو تا

اگه روی ساختمون خودتون بودین عاشقتونمممممممم به هیچ حرفی اهمیت ندین و قدرتمندانه بالاتر برین 

آرزومند آرزوهای شما هستیم

درس امروز

ایران به ژاپن باخت

خوب یه جور دیگه بگیم 

ژاپن از ایران برد

چه قشنگ تر شد نه؟

یاد گرفتیم بردن از یه حریف ضعیف افتخار نداره  / باختن به یه حریف قوی درس های زیادی داره.

اینکه وقتی بازی ادامه داره حواسمون به بازی باشه نه به اینکه چه جوری بازیکن رو نگه داریم. کسی میبره که وقتی زمین خورد همونجا نمیشینه، پا میشه و دوباره از فرصتش استفاده میکنه. 

یاد گرفتیم اگه یه دونه گل خوردیم از زندگی خالی نکنیم و بقیه زندگی رو نبازیم و اینکه جنگ رو قدرتمندانه تر ادامه بدیم.

زندگی بازی های زیادی داره این اولیش نبود آخریش هم نیست. 

بریم برای بازی بعدی آماده بشیم .

ما برنده ایم.


ما مردم

یادمه یک نفر کسی رو تخریب میکرد می  گفت: فلانی حرامزادست 

گفتم: آیا مادر و پدر تو واقعا هم رو دوست داشتن یا به حرف مردم و آبرو و هزار سنت بی مصرف قدیم و جدید با هم زندگی میکردند؟ 

گفت خیلی از زن و شوهر ها اینطوری هستن این عرف جامعه است 

گفتم :به کسی ایراد نگیر که به چه صورت توی این دنیاست که خدا خواسته باشه به هر طریقی، شاید اون حرامزاده نباشه و از یک عشق پدید اومده باشه،  اما تو حرامزاده ای چون حاصل عشق نبودی.

به همه احترام بذاریم 

لطفا