sarzamine mehr

اینجا همون سرزمین همیشگی ست، همون سرزمین مهربانی، سرزمین عشق ( ادامه وبلاگ سرزمین مهر در بلاگ اسپات)

sarzamine mehr

اینجا همون سرزمین همیشگی ست، همون سرزمین مهربانی، سرزمین عشق ( ادامه وبلاگ سرزمین مهر در بلاگ اسپات)

هیجی برام تکراری نمیشه

صدای زنگ موبایلمو دوست دارم، مدتهاست باهامه 

صدای دیگه ای توجهمو جلب نمی کنه.
کارمو دوست دارم  

هر روز بیشتر باهاش جور میشم، تجربه بیشتر، کار دیگه ای دلم نمی خواد.
زندگیمو دوست دارم،  

هر روز بزرگتر میشم، بیشتر باهاش جور میشم، دوست ندارم جای یکی دیگه باشم.
جا کوچولو مو دوست دارم 

هر روز بیشتر میخوام کشفش کنم، ازش خسته نمیشم.
خونوادمو دوست دارم 

هر روز بیشتر ازشون لذت میبرم، خدا حفظشون کنه.
دوستامو دوست دارم 

هر چی بیشتر کهنه بشن عزیز ترن.
تورو دوست دارم وجودتو دوست دارم 

هر روز بیشتر، سالهاست، هر چی قدیمی تر باشی عزیز تری.

مراقب کسانی که ظاهرا دوستت دارن باش

بعضی ها اصلا از تو بد نمیگن 

اما ازت طرفداری میکنن 

و کاری میکنن که همه به تو بدبین بشن 

چون خودشون بدن  

 

و اینو دیگران میدونن 

 

 

مراقب کسانی که ظاهرا دوستت دارن باش