sarzamine mehr

اینجا همون سرزمین همیشگی ست، همون سرزمین مهربانی، سرزمین عشق ( ادامه وبلاگ سرزمین مهر در بلاگ اسپات)

sarzamine mehr

اینجا همون سرزمین همیشگی ست، همون سرزمین مهربانی، سرزمین عشق ( ادامه وبلاگ سرزمین مهر در بلاگ اسپات)

هیچ کس تا ابد روی قله نمی مونه

همیشه می گن وقتی داری از یه مسیری می ری کوه، همیشه هر چند قدم برگرد پشت سرتو نگاه کن، تا راه رو توی برگشت به خاطر بسپری، آخه روبرو یه شکله وقتی بر میگردی یه شکل دیگست.

راست می گن

 وقتی همینجوری داری با غرور به طرف قله میری، راه برگشت رو خاطر بسپار، چون بالاخره مجبور می شی برگردی،

 نکنه راه رو گم کنی

آخه هیچ کس تا ابد روی قله نمی مونه

محک بزن

اگه دیدی یه برنامه رو کنسل کردی بلافاصله یه نفرو جات جایگزین کردن بدون که تو دوست نیستی منبع درآمدی

بعدا گله نکنی که چنین و... چنان

من گفتم 

یادت باشه

اوه چقدر کار مهم دارم ...

ما از اینکه دوستامون بهمون بدی می کنن ناراحت نیستیم 

ما از این ناراحتیم که چرا وقتمونو پای کسایی که بد بودن تلف کردیم

ما که نمیدونستیم اونا بدن چون خودشونو خوب نشون می دادن

پس چون نمیدونستیم مهم نیست 

بریم به زندگیمون برسیم 

حواسمون هست؟

مصطفا مدتها بوددنبال مغزی ها دستگیره در می گشت

چند روز پیش ها داشتم خونه رو مرتب می کردم  یهو خوردم به یکی از جعبه ها همش ریخت روی زمین گفتم خووووب اینم ریخت رفتم که جمع و جورش کنم دیدم مغزی های دستگیره توشه 

یه لحظه دنیا جلوم متوقف شد

جعبه افتاد تا من اونارو پیدا کنم

تازگی ها خیلی از جعبه های زندگیم افتاده

چه چیزایی رو باید پیدا می کردم که حواسم نبوده؟

؟