sarzamine mehr

اینجا همون سرزمین همیشگی ست، همون سرزمین مهربانی، سرزمین عشق ( ادامه وبلاگ سرزمین مهر در بلاگ اسپات)

sarzamine mehr

اینجا همون سرزمین همیشگی ست، همون سرزمین مهربانی، سرزمین عشق ( ادامه وبلاگ سرزمین مهر در بلاگ اسپات)

گاهی وقتا باید بلند گفت


خدارو سپاس



سه روز نگذشت از خدا خواستم دست دشمن پنهانمو رو کنه

مثل باد می گذره

اگر وقت داشته باشی توی پیاده رو یه ماشین باشه سر راهت. با یه لبخند ماشین رو دور می زنی و ازش رد می شی

اما اگه وقت نداشته باشی یه ماشین سر راهت باشه اینقدر غر می زنی بدو بیراه میگی تلاش می کنی ماشین رو کنار بزنی که وقتت هم تموم می شه


آرام باش دوست من

هه هه

داستان تخم مرغ دزد شتر دزد میشه رو شنیدی؟

این داستان یه پیام دیگه هم داره

مراقب آدم هایی باش که برای رسیدن به اهدافشون به اهداف تو حتی به اشتباه کمک می کنن

یادت باشه تا زمانی براشون مهمی که بتونی اونهارو به هدف هاشون برسونی اگر این نباشه دشمن هستی


مراقب دشمن های پنهانت باش

میتی کومون

یه جنگل

یعنی یه عالمه درخت جورواجور کنار هم

میگن فلانی به رحمت خدا رفت

گفتم فلانی رفت برای اینکه به ما یادآوری کنه هنوز زنده هستین



زندگی کنین

بخند

من برای تو لبخند میفرستم


لبخند بزن

چه با مزه

من خیلی کوچیکم


ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چقدر دنیا بزرگه

اهریمن

بهش گفتم:

من آن نگین سلیمان به هیچ نستانم      که گهگاه بر او دست اهرمن باشد

گفت یعنی من اهریمنم؟


سکوت کردم


آره. من همینطور دارم نگاه می کنم و سکوت می کنم


تا زمانش برسه...

چه روز خوبی

امروز تنهایی رفتم کوه


اااااااااااااااااااااااااااااااااااا من مدتهاست فهمیدم بدون دیگران هم می شه خوشبخت یود


آدما گاهی هستن گاهی نیستن


باور کن این خودتی که خودتو خوشبخت می کنی

یعنی این به چه دردی میحوره؟

توی تاکسی نشستم یه حشره عجیب یهو خورد به شیشه بهش نگاه کردم و آروم از خودم پرسیدم: چقدر قیافش عجیبه یعنی چه کاری ازش برمیاد؟


ناگهان از فکر خودم یکه خوردم و لبخند زدم


آفرین مهشید. اینبار مخلوقات خدارو درست نگاه کردی


خدایا سپاس که می تونم از خودم بپرسم...

شنیدی میگن شبدر چهار پر شانس میاره؟

آره شبدر چهار پر یعنی شانس

شبدر چهار پر یعنی اگه توی زندگی هم همینقدر دقت کنی که برای پیدا کردن

شبدر چهار پر توی این همه علف دقت می کنی یعنی شانس داری


شبدر چهار پر یعنی

به چشمت یاد بده خوب ببینه

یعنی خوب بگرد

با دقت